2018-2019 სასწავლო წელს ნოღოხაშის საჯარო სკოლაში გეოგრაფიის მასწავლებელმა, დირექციასთან შეთანხმებით, დაიწყო საგნობრივი წრის ,,გეოგრაფია და ჩვენი სამყარო" ფუნქციონირება I სემესტრში.
საწრეო მუშაობის სამოქმედო გეგმა
ხელმძღვანელი: ჟანა კუპრავა
საწრეო მუშაობის სამოქმედო გეგმა
ხელმძღვანელი: ჟანა კუპრავა
საწრეო
მუშაობის გეგმა
საგანი
|
გეოგრაფია
|
პედაგოგი
|
ჟანა კუპრავა
|
კლასი
|
V-IX ჩათვლით
|
თემა
|
გეოგრაფია და ჩვენი სამყარო
|
საწრეო მუშაობის აქტუალობა
|
საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს
მოსწავლეებში გეოგრაფიული,გარემოსდაცვითი და ეკოლოგიური აზროვნების ჩამოყალიბებას.
პოლიტიკური კულტურის ფორმირებას. საკუთარი ქვეყნის ბუნების მრავფეროვნებას და სოციალურ-
ეკონომიკური განვითარების შესახებ წარმოდგენის ჩამოყალიბებას. ისეთი უნარ-ჩვევების შეძენის საშუალებას როგორიცაა კონსტრუირება, სწავლის
პროცესში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება, პრობლემის გადაწყვეტა
და ინოვაციურობა,გუნდური მუშაობა.
|
საწრეო მუშაობის მიზნები
|
მოსწავლე შეძლებს:
·
ქვეყნის ინტერესების,ტრადიციების
და ღირებულებების მიმართ საკუთარი პასუხისმგებლობის გააზრება
·
ბუნებრივი გარემო პირობების
შენარჩუნება და დაცვა
·
ტექნოლოგიური და სხვა
ინტელექტუალური მიღწევების ეფექტურად გამოყენება,ინფორმაციის მოპოვება,დამუშავება
და ანალიზი
·
დამოუკიდებლად ცხოვრება,
გადაწყვეტილებების მიღება.
·
იყოს შემომქმედიმ, თავად
შექმნას ღირებულებები და არ იცხოვროს მხოლოდ არსებულის ხარჯზე.
·
საკუთარი შესაძლებლობების
და ინტერესების უწყვეტი განვითარება
·
კომუნიკაცია ინდივიდებთან
და ჯგუფებთან
·
იყოს კანონმორჩილი,ტოლერანტი
მოქალაქე
|
მოსალოდნელი შედეგი
|
·
მოსწავლეები თანამშრომლობენ ერთმანეთთან
·
მოსწავლეს შეუძლია პასუხისმგებლობის
გაზიარება და დროის მართვა
·
გეოგრაფიის სწავლისადმი
მოტივაციის ამაღლება
·
მოსწავლეს შეუძლია მიღებული
უნარ-ჩვევის დემონსტრირების ფორმა
·
მოსწავლეს განუვითარდეს
პრექტიკაში გამოყენების უნარი და პირიქით
|
საგნობრივი სტანდარტი
|
გეოგ.VII.2 მოსწავლეს
შეუძლია თვალსაჩნოების კითხვა გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე ფოტოების, ცხრილების გრაფიკების და რუკების გამოყენებით ახდენს გეოგრაფიული
ინფორმაციის ანალიზს
გეოგ.IX.2 მოსწავლეს
შეუძლია განიხილოს საქართველოს მდებარეობა და დაადგინოს მისი მნიშვნელობა ქვეყნისათვის.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე მსჯელობს საზღვრების
გატარების მნიშვნელობაზე,აფასებს საქართველოს მდებარეობას,
ბუნებრივ პირობებს,რესურსებს მოიძიებს ევროპა- აზიის
საზღვრის გატარების ვერსიებს.ასაბუთებს მისთვის მისაღები ვარიანტის მართებულობას.
|
საჭირო რესურსი
|
დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები,ფერადი ფურცლები, მარკერები
ფორმატი, რუკა ,ატლასი, კონტურული რუკა, კომპიუტერი
|
საწრეო მუშაობის თანმიმდევრობა
|
1.
კვლევის,კითხვარების მომზადება,იმისათვის
რომ გავიგოთ რა წარმოდგენა აქვთ მოსწავლეებს იმაზე თუ რატომ უნდა ვისწავლოთ გეოგრაფია
და სად შეიძლება გამოვიყენოთ გეოგრაფია, ჩავატარებ გამოკითხვას
2.
გეოლოგიური დროისა და
წელთაღრიცხვის შესახებ წარმოდგენის შექმნა.გეოლოგიური დროის დაყოფა ერებად და პერიოდებად.
მივცემ დავალებას რომელ ერაში გაჩნდა ადამიანი
3.
კონტინენტების აღმოჩენა.
ბავშვები ჩემი დახმარებით აკეთებენ თითოეული კონტინენტის მოხაზულობას თავისი ზღვებით,კუნძულებით,ნახევარკუნძულებით,სრუტეებით,მთებით,
ვაკეებით მდინარეებითა და ტბებით
4.
თითოეულ კონტინენტზე პოულობენ არსებულ სახელმწიფოებს,
კონტინენტების უკეთ შესწავლის მიზნით მოსწავლეები ქმნიან რუკის ფაზლს.
5.
თითოეულ კონტინენტზე
არსებული ცხოველთ და ფრინველთა სამყარო
/ვიდეო მასალა/
6.
ვაკეთებთ პრეზენტაციას
თითოეულ კონტინენტზე
7.
მსოფლიო ოკეანეები
8.
მოსწავლეები ახასიათებენ
ხუთივე ოკეანეს კომპიუტერის საშუალებით ათვალიერებენ მსოფლიო ოკეანის მთლიანობას
|
შეფასება/თვითშეფასება
|
პროექტის რეფლექსია. აღნიშნული საწრეო მუშაობის ფარგლებში
ვიმედოვნებ, რომ მოხდება თანამშრომლობის განმტკიცება.გეოგრაფიის სწავლისადმი მოტივაციის
ამაღლება,გეოგრაფიის როგორც საბუნებისმეტყველო და საზოგადოებრივი კულტურის შემადგენელი
ნაწილის გაცნობიერება,არსებული ცოდნის გადაცემა და ამ ცოდნის გამოყენების უნარის
განვითარება
|
საბოლოო გამოკითხვა
|
პროექტის ბოლოს ვაწარმოებ მოსწავლეების ანკეტურ გამოკითხვას,რომლის საშუალებითაც
ისინი გააკეთებენ შეფასებას საწრეო მუშაობის შესახებ/როგორ მოეწონათ, როგორ შეაფასებენ,
რაში დაეხმარებათ არსებული ცოდნა/
|
მუშაობის განხორციელებისთვის საჭირო დრო
|
2018 წლის
17 ოქტომბრიდან 2018 წლის 28 დეკემბრამდე
|
No comments:
Post a Comment